• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Swedbank pay, någon som använt?

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
105
Poäng
317
Någon som använt? Vart kan man handla med det? Var ansöker man om hur mycket kredit man får. Hur skickas fakturorna?
Är de lätt att få?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Någon som använt? Vart kan man handla med det? Var ansöker man om hur mycket kredit man får. Hur skickas fakturorna?
Är de lätt att få?
Skickas på mail och i posten vid påminelser. Kredit utrymmet vet jag inte hur man ser faktiskt.
ICA är det enda stället jag vet. Är nog relativt lätt att få, vet dock inte hur det fungerar med anmärkningar.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 452
Mottagna reaktioner
12 869
Poäng
9 787
Bara använt på Ica. Ingen aning om limit.
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 669
Mottagna reaktioner
837
Poäng
747
Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.

Lätt att få... ja, det är ju bara att installera appen så har du det? Är du en sådan som frågar din mamma hur många grader det är ute för att du tycker att det är för svårt att läsa av termometern?
 

Babblaren

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
24 November 2021
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.

Lätt att få... ja, det är ju bara att installera appen så har du det? Är du en sådan som frågar din mamma hur många grader det är ute för att du tycker att det är för svårt att läsa av termometern?
Går väl bara att handla via faktura? Måste man vara kund hos Swedbank eller vad?
 

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
149
Mottagna reaktioner
77
Poäng
217
Man kopplar ju ett kort till Swedbank Pay, och den kredit man får är väl den som man har på kortet... (är skapligt säker på att det går att koppla kort utan kredit till Swedbank Pay). Jag har 50 000 i kredit på mitt kopplade kort, och har följaktligen 50 000 i kredit på Swedbank Pay. Har endast använt det när jag har glömt att ta med plånboken.

Lätt att få... ja, det är ju bara att installera appen så har du det? Är du en sådan som frågar din mamma hur många grader det är ute för att du tycker att det är för svårt att läsa av termometern?
Vad babblar du om?
Swedbank Pay är en tjänst där man kan handla på faktura och kredit.
Typ som Klarna.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 280
Mottagna reaktioner
409
Poäng
557
Vilken kreditupplysning för swedbankpay?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Det går ju inte att se sin kreditlimit hos Swedbank Pay. För egen del tog det stopp vid 8000 kr. Trots att jag betalat punktligt varje månad. Vad har ni för limit hos dessa?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp